Arbete pågår | Mjölnaren




I torsdags fick jag hjälp av bästa Jenny från Hemtrender med att kånka omkring möbler och prylar till den nya visningslägenheten i Järfälla. Den här gången hade alla leveranser kommit i tid så vi kunde jobba enligt plan. Det är gamla möbler från förr och nya spännande som ska samsas. Vi fixade bland annat med ett köksbord som varit med i några år och som nu målades om för att passa bättre ihop med nyinköpta Y-stolar. Sedan var det möbler som skulle skruvas ihop och printar som skulle in i nya ramar och massa annat. Det tar mer tid än man tror att få till ett hem. Den här veckan ska jag fixa med sista plocket och pyntet och sedan är den klar för fotografering och kundbesök. Bilder från fotograferingen kommer som vanligt här på bloggen. 


Hoppas ni alla får en fin vecka!

Foto: Marie

3 kommentarer:

  1. Vart kommer de fina häst-printsen från?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Frida, jag har haft dem ett tag så jag minns inte vart ifrån de kommer. Men jag ska kolla om det står något på baksidan:-) och återkommer.

      Radera
  2. Så kul och mysigt att jobba med dig Marie!
    Kram från Borlänge :)

    SvaraRadera