Gästbloggare Annie | På kökshyllan

Hej igen! Vilken sensommar vi har haft! Hoppas ni har fått njuta av många fina kvällar! Jag älskar den här tiden när vindarna fortfarande är varma men det finns någonting härligt med att vi snart går in i en ny årstid, nått nytt och spännande och lite krispigt!

Jag bor i en funkislägenhet med ganska begränsade avställningytor men eftersom dom flesta orginaldetaljerna är kvar och att ljusinsläppet är viktigt så kan jag inte kompromissa med att sätta upp köksskåp, så istället har lösningen blivit en hylla för diverse vardagliga saker och eftersom jag älskar att gruppera favoriterna i små stilleben så har det blivit lite av en inredningsdetalj också.

Här kommer ett tok enkelt DIY tips med tipstack till Hanna Wessman ifrån Äntligen hemma. Ta en vanlig tavellist/ Hylla i en lite bredare modell, min kommer ifrån Ikea och vänd den upp och ner, perfekt för trånga utrymmen. Ha nu en riktigt trevlig helg så ses vi snart igen.

Kram/ Annie


Foto och Styling Annie Lindgren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar